تماس با ما

989128161078+

آدرس

تهران، کوی نصر ، خیابان هفدهم

ایمیل ارسال فایل

file@parsian3d.com

هایبرنیت در پرینت سه بعدی چیست ؟

هایبرنیت در پرینت سه بعدی چیست ؟

فهرست مطالب

نقش هایبرنیت در پرینت سه بعدی

 

با پیشرفت تکنولوژی پرینت سه بعدی و استفاده از این روش تولیدی در تولیدات با ساعت بالا به دلیل احتمال قطعی برق در زمان پرینت ، داشتن یک سیستم محافظ قطعی برق در زمان پرینت سه بعدی امری بسیار ضروری است.

 

این سیستم محافظ قطعی برق هایبرینت نامیده می شود که در این مقاله قصد داریم با این سیستم در دستگاه های چاپگر سه بعدی بیشتر آشنا شویم.

فهرست مطالب

 

هایبرنیت در پرینت سه بعدی چیست؟

 

هایبرنت همان سیستم محافظ قطعی برق پرینتر سه بعدی می باشد. برای خیلی از کاربران پرینترهای سه بعدی این مشکل بوجود آمده است که در حین انجام پرینت سه بعدی برق قطع شده و پرینت ناتمام باقی مانده است و این به معنای از دست دادن زمان و هزینه می باشد و این موضوع در هنگام پرینت سه بعدی نمونه های بزرگ بیشتر باعث ناراحتی می گردد.

 

برای آشنایی با روش های درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی اینجا کلیک کنید

 

هایبرینت روشی موثر در پرینت سه بعدی

 

اگر شما یک اپراتور پرینت سه بعدی هستید، احتمالا به مشکل خرابی پرینت در حین چاپ برخورد کرده اید یکی از این مشکلات مشکل قطع شدن برق در حین استفاده از دستگاه است.

 

هر چند که روشهایی از قبیل اندازه گیری ارتفاع قطعه پرینت شده، تنظیم دوباره فایل پرینت جهت پرینت ادامه نمونه و چسباندن دو و یا چند قطعه به همدیگر جهت رفع این مشکل ارائه شده است، ولی این روشها معمولاً عملی نمی باشند و در صورت عملی بودن باعث ایجاد خطوطی در نمونه می گردد و از کیفیت خروجی کار نهایی تا حد زیادی کاسته می شود.

 

سیستم هایبرنیت در پرینتر سه بعدی این امکان را فراهم می کند تا در صورت قطع شدن برق ، پرینت در همان جا متوقف شود و با اتصال مجدد برق از جای قبل پرینت را از سر بگیرد.

 

مرکز پرینت سه بعدی پارسیان به عنوان یکی از مراکز با سابقه در حوزه خدمات پرینت سه بعدی در تهران، کرج و سایر شهرها، این توصیه را به تمامی کاربران پرینتر سه بعدی دارد که حتما سیستم هایبرینت را در پرینترهای خود استفاده کنند.

 

داشتن این سیستم خصوصا در دستگاههایی که توانایی چاپ در ابعاد بزرگ را دارند امری ضروری است و انجام پرینت سه بعدی را با آسودگی خاطر بیشتری فراهم میکند.

 

به طور کلی پرینترهای سایز بزرگ به دلیل اینکه در ساعات بالایی کار می کنند با خطر قطعی برق بیشتر مواجه هستند.

 

امروزه با افزایش قیمت مواد اولیه پرینت سه بعدی از دست رفتن یک نمونه کار چاپ شده خسارت مالی زیادی را به همراه دارد و باید سعی شود تا حد امکان جلوی این اتفاقات گرفته شود.

 

سیستم هایبرنیت در پرینتر سه بعدی
سیستم هایبرنیت در پرینتر سه بعدی

 

استفاده از این دستگاه ها باعث می گردد تا پرینتر سه بعدی در هنگام قطعی برق تا مدتی بتواند کار پرینت را ادامه دهد ولی در صورتی که زمان قطعی برق زیاد باشد عملاً پو پی اس نیز بی فایده خواهد بود. لازم به ذکر است که هزینه تهیه یک دستگاه یو پی اس آنلاین نیز زیاد می باشد و برای تمامی کاربران امکان تهیه وجود ندارد.

 

برای آشنایی بیشتر با کابرد پرینترهای سه بعدی در ایران اینجا کلیک کنید

 

آیا استفاده از هایبرینت ضروری است؟

 

برخی از تولید کنندگان پرینترهای سه بعدی به دلیل عدم دسترسی به این سیستم، همواره تاکید می نمایند که هزینه یک رول فیلامنت بسیار پائین است (در حالی که امروزه دیگر اینطور نیست) و نیازی به استفاده از این سیستم نیست.

 

دستگاه های پرینتر سه بعدی مرکز پارسیان با دارا بودن این سیستم امکان پرینت در ساعات بالا را فراهم می کنند.

 

یکی از موارد مهم در انتخاب پرینتر سه بعدی جهت خرید دارا بودن سیستم های کنترلی در دستگاه هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
ساخت مجسمه و تندیس با پرینت سه بعدی؛ راهی جدید برای حفظ میراث فرهنگی

ساخت مجسمه و تندیس با پرینت سه بعدی؛ راهی جدید برای حفظ میراث فرهنگی

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید