تماس با ما

989128161078+

آدرس

تهران، کوی نصر ، خیابان هفدهم

ایمیل ارسال فایل

file@parsian3d.com

درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی چگونه است ؟ (با سرمایه و بدون سرمایه)

درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی چگونه است ؟ (با سرمایه و بدون سرمایه)

فهرست مطالب

درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی مدتی می باشد که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از این روش در ابتدا مختص مهندسان بود و یک کار تخصصی به حساب می‌آمد. اما به مرور زمان، طرفداران این حوزه‌ی کاری افزایش یافتند و افراد عادی نیز به کار و درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی ترغیب شدند.

 

کم‌کم استفاده از این پرینترهای سه‌ بعدی، به یک روش جدی برای کسب درآمد تبدیل شد و افراد با توجه به علاقه‌مندی‌های خود، به ساخت و طراحی بسیاری از وسایل روی آوردند.

 

کار با پرینتر سه‌ بعدی، یکی از راه‌های باز شدن درهای خلاقیت به روی افراد بود؛ زیرا این افراد برای آن که به یک درآمد مناسب و عالی از پرینتر سه‌ بعدی برسند، شروع به خلق ایده‌های مبتکرانه و نوآوری کردند.

 

با توجه به این که بسیاری از افراد به تازگی با این کار آشنا شده‌اند، اما سرعت پیشرفت و همه‌گیری آن به سرعت بالا رفته است و در شرایط کنونی به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین شغل‌های حضوری و حتی دورکاری برای علاقه‌مندان به این سبک کار کردن به شمار می‌رود.

 

استفاده از این تکنولوژی به سرعت در حال توسعه و گسترش است و در حال حاضر، درآمدزایی با چاپگرهای سه‌ بعدی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

در این کار، در صورت داشتن ذهن خلاق و ایده‌های نوآورانه، می‌توان به درآمدهای میلیاردی دست یافت. از آن جایی که استفاده از پرینتر سه‌ بعدی مقرون به صرفه است و سرعت بیشتری نیز دارد، به سرعت جای خود را در میان افراد باز کرد و جایگزین روش‌های قدیمی شد.

 

بهتر است بدانید که امروزه پرینتر سه‌ بعدی توانسته است فرصت‌های شغلی زیادی مانند خدمات پرینت سه‌ بعدی، آموزش کار با پرینتر سه‌ بعدی و پرینت با آن، ساخت قطعات و همکاری در زمینه‌ی شغلی گوناگون را فراهم کند.

 

اگر سوال شما نیز این باشد که «آیا درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی امکان‌پذیر است؟» پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و با بهترین راه‌ها و ایده‌‌های درآمدزایی با چاپگر سه‌ بعدی آشنا شوید.

 

ایده‌های درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی

 

 

ایده‌های درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی
ایده‌های درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی

 

  • تولید و ساخت طلا، جواهر و زیورآلات

 

یکی از شغل‌هایی که از زمان گذشته تا به امروز همچنان رونق دارد، تولید و ساخت طلا، جواهرات و انواع زیورآلات است.

 

این شغل که امروزه بیشتر از گذشته، رایج شده است، در حقیقت یک کار پرسود به شمار می‌رود و یکی از راه‌های مناسب برای درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی است.

 

شما می‌توانید با در اختیار داشتن یک پرینتر سه‌بعدی، ایده‌های خود را برای ساخت طلا و زیورآلات عملی کنید.

 

در حال حاضر که تنوع طرح‌های زیورآلات بیش از پیش شده است، بسیاری از فروشندگان این صنف سودآور، به دنبال طراحانی خلاق و همراه با ابتکارات نوآورانه‌اند تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند؛ زیرا طراحی‌های خاص و شیک، همیشه خواهان و طرفداران مخصوص به خود را دارد.

  • ساخت ایمپلنت دندان

 

پرینتر‌های سه‌ بعدی در صنعت پزشکی نیز بسیار کارآمد عمل می‌کنند. ساخت ایمپلنت دندان یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی با چاپگرهای سه‌ بعدی محسوب می‌شود.

 

ساخت ایمپلنت دندان
ساخت ایمپلنت دندان

 

نحوه‌ی ساخت ایمپلنت دندان با پرینتر سه‌ بعدی به این شکل است که یک عکس دیجیتالی دقیق از داخل دهان بیمار تهیه و بعد از آن در کامپیوتر ذخیره می‌شود.

 

این عکس‌ به وسیله‌ی نرم‌افزارهای تخصصی مرتبط با پرینتر سه‌ بعدی به صورت یک طرح سه‌ بعدی درمی‌آید و با ارائه‌ی این طرح به پرینتر و مواد قابل استفاده در آن، ایمپلنت دندان ساخته می‌شود (برای آشنایی بیشتر با کاربرد پرینترهای سه بعدی در ایران اینجا کلیک کنید)

 

  • پرینت سه‌ بعدی صورت جنین

 

یکی از موارد مناسب درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی چاپ تصویر جنین است. این کار یک ایده‌ی نو و خلاقانه به شمار می‌رود و در سال‌های اخیر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 

 

برای انجام این کار از عکس‌های سونوگرافی سه‌بعدی استفاده می‌شود؛ یعنی عکس سونوگرافی سه‌ بعدی به پرینتر سه‌ بعدی ارائه می‌شود سپس شما می‌توانید یک مجسمه‌ی سه‌ بعدی از صورت جنین داشته باشید.

 

  • تولید هدفون‌های سه‌بعدی

با استفاده از پرینتر سه‌ بعدی می‌توانید هدفون‌های متنوعی بسازید. یکی از مزیت‌های ساخت هدفون با پرینتر سه‌ بعدی این است که شما می‌توانید هدفون‌ها را با توجه به فرم گوش مشتری سفارش بگیرید.

 

به این صورت که مشتری از گوش خود برای شما عکس ارسال می‌کند و شما مطابق تصویر، هدفون موردنظر را با پرینتر سه‌ بعدی طراحی و تولید می‌کنید.

 

این روش یکی از راه‌های نوین درآمدزایی با چاپگرهای سه‌ بعدی است که برخلاف ساخت هدفون‌های قدیمی که اسکن گوش و قالب ساخت، مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می‌داد، با استفاده از پرینتر سه‌بعدی، تنها در یک روز انجام این کار امکان‌پذیر شده است.

 

  • تولید قطعات برای صنایع مختلف

شما می‌توانید برای ساخت قطعات در صنایع مختلف از پرینتر سه‌ بعدی استفاده کنید. با توجه به شرایط جامعه و تحریم‌هایی که کشور را احاطه کرده است، بسیاری از صنایع به دنبال تامین راحت قطعات خود هستند اما دسترسی آن‌ها به قطعات، بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.

 

تولید قطعات برای صنایع مختلف و معرفی روش های درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی
تولید قطعات برای صنایع مختلف و معرفی روش های درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی

 

تولیدکنندگان، مجبور‌اند تا در صورت پیدا کردن قطعات از بازارهای خارجی و رضایت فروش به آن‌ها، با قیمت گزافی قطعات را خریداری کنند.

 

اگر شما در این زمینه آگاهی و اطلاعات دارید، می‌توانید با تهیه‌ی یک پرینتر سه‌ بعدی، قطعات مختلفی را برای صنایع تولید کنید. بدون‌شک این تجارت سودآور نه تنها برای شما منفعت زیادی دارد، باعث خودکفایی جامعه نیز می‌شود.

 

  • ساخت اسباب‌بازی برای کودکان

ساخت اسباب‌بازی برای کودکان، یکی از پرسودترین کارهایی است که می‌توان با پرینتر سه‌ب عدی انجام داد. به طور قطع تا کودکان در جهان وجود دارند و یکی پس از دیگری متولد می‌شوند، خرید اسباب‌بازی نیز ادامه دارد.

 

ساخت اسباب‌بازی برای کودکان
ساخت اسباب‌بازی برای کودکان

 

البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که به غیر از کودکان، گاهی بسیاری از بزرگسالان نیز از طرفداران و مشتریان اسباب‌بازی‌ها به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که سالانه، هزینه‌های هنگفتی در بازارهای اسباب‌بازی جهانی رد و بدل می‌شود.

 

درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی به وسیله‌ی ساخت اسباب‌بازی‌، بسیار آسان است و تنها کافی است تا کمی ابتکار و خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید به سود کلانی دست پیدا کنید. برای این کار بهتر است خودتان را به‌جای یک کودک بگذارید و هر آن‌چه که احساس می‌کنید نظر او را جلب می‌کند تولید کنید.

 

  • ساخت دندان مصنوعی و پروتز

پیش از این درباره‌ی ورود پرینتر سه‌بعدی به صنعت پزشکی و دندان‌پزشکی توضیح داده بودیم. با استفاده از پرینتر سه‌ بعدی به راحتی می‌توان دندان مصنوعی و پروتز ساخت. این کار یکی از روش‌های درآمدزایی با چاپگرهای سه‌ بعدی محسوب می‌شود که منفعت و درآمد بالایی نیز دارد.

 

ساخت دندان مصنوعی و پروتز
ساخت دندان مصنوعی و پروتز

 

با پیشرفت تکنولوژی، بشر دانست که در صورت از دست دادن عضوی از بدن می‌تواند جایگزینی برای آن داشته باشد. امروزه دیگر نیازی نیست تا برای از دست دادن دندان خود احساس نگرانی کنید؛ زیرا به وسیله‌ی یک پرینتر سه‌ بعدی به راحتی می‌توانید جایگزینی برای دندان از‌دست‌رفته‌ی خود با نام دندان مصنوعی داشته باشید.

 

ساخت پروتزهای بدن
ساخت پروتزهای بدن

 

هم‌چنین از پرینتر سه‌ بعدی برای ساخت پروتزهای بدن استفاده می‌کنند که بسیار کاربردی‌اند و در صنعت پزشکی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند ( برای آشنایی بیشتر با انواع پرینترهای سه بعدی اینجا کلیک کنید ).

 

  • ساخت فیگورهای محبوب و معروف بازی‌ها

دنیای گیمرها بسیار متفاوت از دنیای افراد عادی است. آن‌ها عاشق شخصیت‌های بازی‌های خود می‌شوند و با آن‌ها زندگی می‌کنند. یکی از کارهایی که در سال‌های اخیر بسیار رواج یافته است، ساخت فیگورهای بازی‌‌های محبوب و معروف در میان گیمرها است.

 

ساخت فیگورهای محبوب و معروف بازی‌ها
ساخت فیگورهای محبوب و معروف بازی‌ها

 

شما می‌توانید با استفاده از یک چاپگر سه بعدی، به راحتی شخصیت‌های محبوب بازی‌ها را به صورت مجسمه تولید و وراد بازار کنید. با این کار اطمینان داشته باشید که بسیاری از گیمرها  مشتری اصلی تولیدات شما می‌شوند.

 

  • ساخت ابزار برای نمونه‌ی اولیه

یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی، ساخت یک قطعه از محصول نهایی است. در بسیاری از صنایع و مشاغل، برای تولید یک قطعه، نیاز است تا در ابتدا یک نمونه از آن برای قالب‌گیری آماده شود.

 

ساخت ابزار برای نمونه‌ی اولیه
ساخت ابزار برای نمونه‌ی اولیه

 

در این صورت شما می‌توانید با پرینتر سه‌بعدی به راحتی این کار را انجام دهید و نمونه‌ی اولیه را برای تولید محصول نهایی آماده کنید.

 

  • ساخت لوازم جانبی وسایل الکتریکی

یکی از راه‌های درآمدزایی با چاپگر سه بعدی، ساخت لوازم جانبی وسایل الکترونیکی است.

 

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، استفاده از وسایل الکترونیکی در مدل‌های مختلف بسیار رایج شده است. ساخت کاور و قاب برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و آیپدها و نیز ساخت پایه‌های نگه‌دارنده‌ی گوشی، از نمونه‌ لوازمی است که به راحتی می‌توانید با پرینتر سه‌بعدی آن‌ها را تولید کنید.

 

ساخت لوازم جانبی وسایل الکتریکی
ساخت لوازم جانبی وسایل الکتریکی

 

برای این کار با کمی خلاقیت می‌توانید لوازم جانبی مفید و کاربردی بسازید و آن‌ها را صورت توزیع در فروشگاه‌های مخصوص و فروشگاه‌های آنلاین، به فروش برسانید.

 

  • طراحی لباس با پرینتر سه‌بعدی

طراحی لباس از طریق پرینتر سه‌ بعدی، بدون‌شک می‌تواند بسیار سودمند باشد. دنیای مد و فشن که امروزه نیز سر و صدای بسیاری برپا کرده است، عرصه‌ی بسیار مناسبی برای درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی است.

 

 

لباس‌هایی که برای شوهای مد و فشن درنظر گرفته می‌شوند، به طور معمول، اشکال عجیب و غریب هندسی‌ دارند که با استفاده از پرینتر سه‌ بعدی تهیه شده‌اند. این لباس‌ها که با لباس‌های عادی تفاوت دارند، عموما به شکل یک حجم سه‌بعدی تهیه می‌شوند.

 

اگر به زمینه‌ی مد و طراحی علاقه دارید، می‌توانید با خلاقیت و نوآوری خود به وسیله‌ی پرینتر سه‌بعدی، درآمد بالایی کسب کنید.

 

  • ساخت عینک به وسیله‌ی پرینتر سه‌بعدی

ساخت عینک از دیگر راه‌های درآمدزایی با چاپگر سه‌ بعدی است. با توجه به آن که استفاده از لنز و عمل لیزیک بسیار رایج شده است، اما عینک‌ها همچنان طرفداران و مشتریان خود را دارندلازم به ذکر است که شما می‌توانید با سفارش گرفتن از مشتری، عینک دلخواه او را به وسیله‌ی پرینتر سه‌بعدی بسازید. این روش، یکی از راه‌های عالی برای کسب درآمد از پرینتر سه‌بعدی است.

 

ساخت عینک یکی از روش های مرسوم درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی
ساخت عینک یکی از روش های مرسوم درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی

 

  • ساخت محصولات خلاقانه

بدون‌شک شما نیز بارها محصولات خلاقانه‌ای را دیده‌اید که در عین سادگی بسیار پرکاربرداند. این محصولات، بیشتر با برندهای چینی در بازار وجود دارند. یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی ساخت محصولات ساده و کاربردی خلاقانه است.

 

ساخت محصولات خلاقانه
ساخت محصولات خلاقانه

 

برای این کار، تنها باید ساده بیندیشید و قدرت خلاقیت و ابتکار خود را به کار ببرید تا بتوانید با ارائه‌ی محصولات خلاقانه با استفاده از پرینتر سه‌ بعدی، به درآمد بالایی برسید.

 

  • تولید قرص با پرینتر سه‌ بعدی

با استفاده از پرینتر سه‌ بعدی می‌توانید قرص و داروهای بسیاری با ترکیب کردن مواد آن بسازید. این روش باعث می‌شود که داروها و قرص‌ها به راحتی قابلیت بلعیدن داشته باشند. برای این کار یک پسته‌ی پودری از موادی که می‌خواهد به قرص تبدیل شود، به پرینتر سه‌بعدی متصل می‌کنند و به این روش قرص‌ها ساخته می‌شوند.

 

تولید قرص با پرینتر سه‌ بعدی
تولید قرص با پرینتر سه‌ بعدی
  • ساخت مجسمه‌های افراد

یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی با چاپگرهای سه‌ بعدی ساخت مجسمه‌ها افراد است. به این صورت که شما می‌توانید تصاویر متعلق به افراد خاص و مشهور و حتی افراد یک خانواده را اسکن کنید و به صورت یک پرینت سه‌بعدی در بیاورید. این روش، یک راه مناسب برای کسب درآمد از پرینتر سه‌بعدی است که هر مجسمه‌ی آن تا چند میلیون تومان فروخته می‌شود.

 

 

  • ساخت قطعات خودرو برای صنعت خودروسازی

آینه‌ی خوردو، سپر، چرخ‌دنده، واشر، خار، رکاب، دستگیره‌ی در خودرو و چراغ‌های آن همگی به وسیله‌ی پرینتر سه‌ بعدی تهیه می‌شوند. شما می‌توانید با در اختیار داشتن یک پرینتر سه‌بعدی، این قطعات مهم و کاربردی خودرو را با قیمت مناسب تولید کنید. در این صورت مشتری اصلی شما صنایع بزرگ خودروسازی می‌شوند ( نظیر سایپا و ایران خودرو) و شما می‌توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

 

ساخت قطعات خودرو برای صنعت خودروسازی
ساخت قطعات خودرو برای صنعت خودروسازی

 

توجه داشته باشید که برای ساخت و تولید این قطعات، محدودیت ندارید و می‌توانید هر قطعه‌ای را به دلخواه خود تولید کنید.

 

  • ساخت اکسسوری‌های مختلف

به طور حتم شما نیز در بسیاری از فروشگاه‌ها وسایلی را دیده‌اید که خواهان بسیاری دارند. این لوازم مانند ماگ، جامدادی، گلدان‌های زیبا و قاب عکس، از لوازمی به شمار می‌روند که می‌توانید با پرینتر سه‌ بعدی آن‌ها را تولید کنید.

 

ساخت اکسسوری‌های مختلف
ساخت اکسسوری‌های مختلف

 

ساخت و تولید این اکسسوری‌ها با پرینتر سه‌بعدی، برای شما هزینه‌ی بسیار پایینی دارد و با فروش آن به مصرف‌کننده با قیمتی بالاتر، می‌توانید به یک درآمد عالی برسید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید علاوه بر فروش حضوری و پخش آن در فروشگاه‌های مختلف، این لوازم را به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام (instagram) و سایت‌های معتبر خرید و فروش کالا (مانند digikala)، به فروش برسانید.

 

  • ساخت خودرو با پرینتر سه‌بعدی

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی طراحی خودرو است. اگر شما در این کار مهارت بالایی داشته باشید و بتوانید خودروهایی با طرح‌های خاص و مناسب طراحی کنید، به طور حتم خودروسازان به همکاری با شما ترغیب می‌شوند و درآمد بسیار بالایی نیز دارد.

 

ساخت خودرو و درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی
ساخت خودرو و درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی

 

انجام خدمات با پرینت سه‌ بعدی

 

روش‌های درآمدزایی با پرینترهای سه‌ بعدی بسیار است. در این میان، یکی از روش‌های بسیار آسان برای درآمدزایی با چاپگر 3 بعدی انجام خدمات چاپ سه‌ بعدی است. شما می‌توانید با خرید پرینت سه‌ بعدی، سایر خدمات مریوط به پرینت را انجام دهید.

 

کسب درآمد از این راه می‌تواند بسیار پردرآمد باشد؛ زیرا هزینه‌ی پرینت به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و تا هر زمانی که پرینتر شما روشن باشد می‌توانید آن را در هزینه‌های پرینت حساب کنید. لازم به ذکر است که در تمام مدت پرینت با دستگاه، نیازی به حضور شما نیست و پرینتر سه‌بعدی به صورت اتوماتیک‌وار این کار را برای شما انجام می‌دهد.

 

این موارد بخشی از خدماتی است که شما می‌توانید با پرینتر سه‌بعدی انجام دهید، اگر کمی خلاقیت به خرج دهید می‌توانید کارهای بسیار زیادی به وسیله‌ی پرینتر سه‌بعدی انجام دهید.

 

از آن‌جایی که خرید پرینتر سه‌بعدی به سرمایه‌ی اولیه‌ زیادی نیاز دارد، ممکن است برخی از افراد، قادر به تهیه‌ی آن نباشند اما به این معنا نیست که نتوانید خدماتی در این زمینه انجام دهید. امروزه درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی به یکی از راه‌های سودآور و پرطرفدار تبدیل شده است. برخی از این خدمات عبارت است از:

  • آموزش کار با پرینتر سه‌بعدی

پرینت سه‌بعدی یک فناوری جدید است که بسیاری از افراد همچنان با آن آشنایی ندارند و مربی‌ها و تکنسین‌های ماهر نیز در این زمینه بسیار کم‌اند. این امر، موجب شده است تا به یک روش برای درآمدزایی با چاپگر سه‌ بعدی تبدیل شود.

 

بسیاری از سازمان‌ها و اداره‌ها به افرادی نیاز دارند تا در این زمینه ماهر باشند و بتوانند علاوه بر کار با پرینتر سه‌بعدی، روش کار با آن را به افراد آموزش دهند. پرینت سه‌بعدی، نیاز به مهارت بالایی دارد اما در صورتی که فرد در این زمینه آموزش کافی ببیند به راحتی می‌تواند در این زمینه فعالیت کند.

 

  • تکنسین پرینتر سه‌بعدی

اگر نمی‌خواهید خدمات چاپ با پرینتر سه‌ بعدی را انجام دهید، می‌توانید به عنوان تکنسین و تعمیرکار پرینتر سه‌بعدی فعالیت کنید. به طور معمول، عیب‌یابی از دستگاه پرینتر سه‌بعدی به یک متخصص ماهر نیاز دارد؛ زیرا این پرینترها نیز مانند لوازم دیگر دچار خرابی می‌شوند یا نیاز به راه‌اندازی دوباره دارند.

 

اگر در این زمینه تخصص و مهارت دارید، اطمینان داشته باشید که درآمد زیادی کسب خواهید کرد. البته کسب مهارت برای تعمیر این پرینترها به دانش بالایی نیاز دارد.

 

  • فروش پرینتر سه‌بعدی

فروش پرینتر سه‌ بعدی به دلیل رواج استفاده از آن در میان مردم، می‌تواند منبع مناسبی برای درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی باشد. شما می‌توانید پرینترهای سه‌بعدی را از مدل‌های ابتدایی‌تر تا حرفه‌ای موجود کنید و با فروش حضوری یا آنلاین از آن درآمد زیادی کسب کنید.

 

همچنین اگر شما نیاز جامعه به نوع پرینتر سه‌بعدی را جست‌وجو کنید و مطابق با همان پیش بروید، بدون شک به یک تجارت پرسود دست پیدا خواهید کرد.

 

  • فروش لوازم جانبی پرینتر سه‌بعدی

یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی با چاپگر سه‌ بعدی فروش لوازم جانبی آن است. همان‌طور که گفته شد، امروزه استفاده از پرینترهای سه‌بعدی در میان صنایع و مشاغل گوناگون، بسیار رایج شده است.

 

اگر شما می‌خواهید در این زمینه فعالیت کنید، فروش لوازم جانبی پرینتر سه‌بعدی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کسب درآمد از این پرینترها باشد. این کار برخلاف خرید پرینتر سه‌بعدی که نیاز به سرمایه‌ی اولیه‌ی بالا دارد، کم‌هزینه‌تر است و می‌توانید با فروش آنلاین و حضوری درآمد مناسبی کسب کنید.

 

  • ساخت پرینتر سه‌بعدی

اگر شما در زمینه‌ی مکانیک و الکترونیک دانش کافی دارید، می‌توانید برای ساخت یک پرینتر سه‌ بعدی اقدام کنید. افرادی که به ساخت این پرینترها اقدام می‌کنند به طور معمول با سرمایه‌ی شخصی خود این کار را انجام می‌دهند و به این صورت کسب و کار خود را راه‌اندازی می‌کنند.

 

راه دیگری که برای ساخت پرینتر سه‌ بعدی وجود دارد این است که اگر افراد سرمایه‌ی کافی ندارند یا می‌خواهند این کار را به صورت گسترده‌تر انجام دهند، می‌توانند با جذب سرمایه‌ از دیگران، نسبت به تولید انبوه آن اقدام کنند. این روش یکی از راه‌های سودآور درآمدزایی با پرینتر سه‌بعدی است.

 

  • طراحی مدل با پرینتر سه‌بعدی

اگر شما به برنامه‌هایی مانند اتوکد، 3d Max، سالیدورک، مایا و برنامه‌هایی از این دست، مسلط هستید به راحتی می‌توانید با طراحی مدل‌های سه‌بعدی به درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی برسید. به طور معمول افرادی که در این زمینه تخصص دارند، درآمد بالایی نیز دارند.

 

برای خدمات مدلسازی سه بعدی تهران اینجا کلیک کنید.

 

افرادی که در زمینه‌ی هنر، معماری و طراحی صنعتی مهارت دارند، برای اینجام این کار مناسب‌اند. البته با داشتن این تخصص، علاوه بر طراحی برای صاحبان کسب و کار در داخل کشور، می‌توانید در سایت‌های خارج از کشور نیز فعالیت کنید و درآمد دلاری داشته باشید.

 

امروزه بسیاری از کشورهای دنیا در حال جذب طراحان حرفه‌ای به صورت دورکاری هستند و بابت این کار حقوق بالایی به افراد ماهر می‌پردازند.

 

  • ایجاد وبلاگ یا وبسایت در این زمینه

یکی از راه‌های مناسب برای درآمدزایی با چاپگرهای سه‌ بعدی ایجاد وبلاگ و وبسایت است. شما می‌توانید با ایجاد یک وبلاگ با موضوع پرینتر سه‌ بعدی و کاربردهای آن در دنیای امروز، اطلاعاتی در این زمینه به مخاطبان بدهید ( اگر تمایل دارید تا بیشتر با این دستگاه آشنا شوید حتما مقاله پرینت سه بعدی چیست را در سایت پارسیان تری مطالعه نمایید ).

 

با این روش، شما مخاطبان خاص خود را می‌یابید و می‌توانید با انجام تبلیغات در این زمینه و فروش بسته‌های آموزشی برای کار با پرینتر سه‌بعدی، کسب درآمد کنید.

 

  • سرمایه‌گذاری برای ساخت پرینتر سه‌بعدی

ممکن است بسیاری از اشخاص علاقه‌ داشته باشند تا به صنعت و دنیای پرینتر سه‌ بعدی وارد شوند اما آگاهی زیادی در این زمینه نداشته باشند. این افراد اگر سرمایه‌ی کافی دارند، می‌توانند در ساخت و تولید پرینتر و قطعات آن سرمایه‌گذاری کنند. این روش، یکی از راه‌های مناسب درآمدزایی با چاپگر 3 بعدی است.

 

جمع‌ بندی

درآمدزایی با پرینتر سه‌ بعدی، یکی از روش‌های نوین کسب درآمد محسوب می‌شود که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از آن جایی که در حال حاضر مشاغل به سمت دورکاری می‌روند، استفاده از پرینتر سه‌ بعدی یکی از راه‌های عالی برای کسب درآمد به شمار می‌رود.

 

در این مقاله، ایده‌های درآمدزایی با چاپگر سه‌ بعدی شرح داده شد و دانستید که می‌توانید با خرید یک پرینتر سه‌بعدی چه کارهایی انجام دهید و حتی در صورت نداشتن سرما‌یه‌ی اولیه، می‌توانید با انجام خدمات مربوط به آن به درآمد برسید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
ساخت مجسمه و تندیس با پرینت سه بعدی؛ راهی جدید برای حفظ میراث فرهنگی

ساخت مجسمه و تندیس با پرینت سه بعدی؛ راهی جدید برای حفظ میراث فرهنگی

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید