تماس با ما

989128161078+

آدرس

تهران، کوی نصر ، خیابان هفدهم

ایمیل ارسال فایل

file@parsian3d.com

خدمات مدلسازی و انیمیشن با نرم افزار تری دی مکس 3dsmax

خدمات مدلسازی ، طراحی و انیمیشن با نرم افزار تری دی مکس 3dsmax

خدمات پرینت سه بعدی

نرم افزار 3dsmax چیست !؟

اتودسک 3dsmax یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود. این نرم افزار بخاطر داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازی‌های رایانه ای و طراحی و خلق جلوه‌های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است. Max به شما این امکان را می دهد تا طرح‌ها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن‌های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحی‌های خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند.

خدمات پرینت سه بعدی
خدمات پرینت سه بعدی

سوال !؟

سوالی که ممکن است برای خیلی از کاربران پیش بیاید این است که از بین نرم‌افزارهای طراحی که امروزه روزبه روز بر تعداد و تنوع آن‌ها افزوده می‌شود به سراغ کدام بروند؟

ابتدا می‌بایست به توضیح دو منطق مدلسازی پرداخت، منطقnurbs  و منطق mesh

تفاوت : mesh vs nurbs

Nurbs

پیچیده و حرفه ای تر

سرعت متوسط در مدلسازی

Mesh

رندر های با کیفیت

سرعت بالای مدلسازی

رسیدن سریع به طرح ذهنی کاربر

جمع بندی

به زبان ساده تر اگر قصد داشته باشیم طراحی انجام شده را از طریق ساخت قالب صنعتی تولید کنیم باید به سراغ نرم‌افزار‌های nurbs مثل کتیا، راینو و… برویم. این نرم افزارها به صورت مهندسی و اصولی مدل را آماده تولید می کنند و اصطلاحا نرم افزار های CAD هستندو

ولی چنانچه قصد داشته باشیم تنها یه طرح سه بعدی اولیه جهت رندر و  پرینت سه بعدی داشته باشیم نرم افزار تری دی مکس می توان انتخاب مناسبی باشد.

نمونه کارهای 3DMAX

انجام طراحی با نرم افزار 3D MAX

اگر در زمینه‌هایی نظیر معماری، طراحی دکور، انیمیشن، طراحی صنعتی و از این دست رشته‌ها فعالیت دارید و نیاز شما در حد مدل‌سازی، رندر و در نهایت پرینت سه بعدی است ما به شما 3dsMax  را پیشنهاد می‌کنیم. متخصصین ما در این مرکز طرح دلخواه شما را در مدت زمان کوتاه و با دقت بالا مدلسازی، رندر و پرینت می‌کنند.

چنانچه شما قصد ورود به صنعت را دارید ولی هنوز از طرح خود به عنوان ایده پایانی اطمینان ندارید و نیاز به کسی دارید که برای شما در مدت زمان کم و با هزینه نسبتا کمتری یک نمونه اولیه تولید کند، می‌توانید کار را به کارشناسان ما بسپارید تا در زمان کوتاه به نیاز شما رسیدگی شود.

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید