تماس با ما

989128161078+

آدرس

تهران، کوی نصر ، خیابان هفدهم

ایمیل ارسال فایل

file@parsian3d.com

ریز تا درشت نرم افزار Blender + دانلود نرم افزار بلندر با حجم کم

ریز تا درشت نرم افزار Blender + دانلود نرم افزار بلندر با حجم کم

فهرست مطالب

معرفی نرم افزار Blender (بلندر)

نرم افزار Blender یک نرم افزار مناسب و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند مدل های سه بعدی خود را به صورت حرفه ای برای استفاده از خدمات پرینت سه بعدی طراحی کنند.

Blender نرم افزاری محبوب در زمینه ی طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) است که یادگیری آن در ابتدا شاید کمی دشوار باشد. نرم افزار بلندر نه تنها برای مبتدی ها پیشنهاد مناسبی است، بلکه برای حرفه ای هایی که به نرم افزارهای پرینت یا مدل سازی سه بعدی نیاز دارند نیز مناسب است.

به طور خلاصه باید گفت یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای پرینت سه بعدی است که می توانید از آن استفاده کنید.

دانلود نرم افزار

در اینجا می توانید این نرم افزار را در نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی دانلود کنید.

رمز فایل های فشرده : parsian3d.com

فهرست مطالب

نرم افزار Blender چیست + توضیحات تکمیلی

 

 

در پاسخ به پرسش نرم افزار Blender چیست می توان گفت نرم افزار بلندر، نرم افزاری کم حجم با کارایی فوق العاده بالاست، به گونه ای که اگر شما تسلط کامل به این نرم افزار داشته باشید به راحتی می توانید فعالیت های مربوط به مدلینگ، تکسچرینگ، ریگ، متحرک سازی و انیمیت را در این نرم افزار قدرتمند انجام دهید. ساخت برخی افکت ها و جلوه های ویژه مانند ساخت و انیمیت کردن مایعات در نرم افزار بلندر نسبت به سایر نرم افزارهای حوزه سه بعدی، ساده تر و سریع تر انجام می شود.

از مزیت های قابل توجه نرم افزار بلندر، حجم پایین و در نتیجه سرعت اجرای بالا و کاربری سریع آن است که نیاز بلندر به سخت افزار قوی را به حداقل می رساند و به این صورت سرعت بلندر در سیستم هایی با قدرت سخت افزاری در حد متوسط هم قابل قبول است. تمامی ابزارهای مدلینگ درون بلندر گنجانده شده که با توجه به حجم و سرعت مناسب باعث شده بلندر تبدیل به نرم افزاری محبوب بین مدل سازان آشنا با این نرم افزار در زمینه مدل سازی شود.

مدل سازی در Blender شامل ساخت انواع کاراکتر نیز می شود و امکانات مربوط به آرماتوربندی یا اسکلت بندی بدن هم در بلندر وجود دارد که این مساله بدین معنی است که ریگ کاراکتر و متحرک سازی هم با استفاده از بلندر قابل انجام است.

به طور خلاصه نرم افزار بلندر (Blender) نرم افزاری جامع در زمینه های مختلف سه بعدی و جلوه های ویژه است که با توجه به زمان کوتاه برای تسلط پیدا کردن به این نرم افزار (نسبت به نرم افزارهای مشابه)، ارزش یادگیری فوق العاده زیادی دارد و البته با توجه به زمینه کاری کاربران مختلف شاید تمامی نیازهای انیماتورها یا مدل سازان در این نرم افزار برطرف شود.

در زمینه جلوه های ویژه معروف ترین پروژه سینمایی که توسط بلندر انجام شده Spider Man 2 است که با توجه به سبک سری فیلم های Spider Man و جلوه های ویژه حرفه ای که در مجموعه این فیلم ها وجود دارد می توانیم تا حدودی قدرت بلندر را نیز بیشتر درک کنیم.

رابط کاربری نرم افزار Blender (بلندر) کمی متفاوت با سایر نرم افزارهای سه بعدی است و نقطه قوت در رابط کاربری بلندر وجود کلیدهای میانبری است که تقریبا برای تمامی فعالیت ها است و شاید در ابتدا یادگیری این حجم از از Shortcut کمی مشکل باشد، ولی مطمئنا بعد از مدتی کار با این میانبرها و به خاطر سپردن آن ها سرعت کار شما فوق العاده بالا می رود.

ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار بلندر

نرم افزار بلندر، نرم افزاری کاربردی که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای 2D و 3D را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و post-production را به شما ارائه می دهد. Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به وجود می آورد. Blender یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی گرافیگی 3 بعدی Open Source در سراسر جهان است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blender

قابلیت های کلیدی نرم افزار Blender به شرح زیر است:

  • ایجاد مجموعه ای کاملا یکپارچه
  • فایل اجرایی کوچک با توزیع آسان
  • معماری 3D با کیفیت بالا برای ایجاد جریان های کاری سریع و کارآمدی
  • پلت فرم های متقاطع با رابط کاربری یکسان OpenGL بروی تمامی آن ها
  • ارائه طیف وسیعی از ابزارهای ضروری برای تولید محتوی 3 بعدی شامل: مدل سازی، نگاشت UV، بافت، پوسته، انیمیشن، ذره ومانند آن،
  • آراسته کردن، اسکریپت نویسی، ارائه، ترکیب، post-production و ایجاد بازی
  • کاملا رایگان
  • و …

دانلود نرم افزار بلندر با حجم کم

برای دانلود نرم افزار بلندر با حجم کم بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

خدمات پرینت سه بعدی کرج

1 نظر

  • باسلام پس ازنصب نرم افزار Belender ، برنامه اجرا نمیشود.
    ویندوز 7، 64 بیتی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
ساخت مجسمه و تندیس با پرینت سه بعدی؛ راهی جدید برای حفظ میراث فرهنگی

ساخت مجسمه و تندیس با پرینت سه بعدی؛ راهی جدید برای حفظ میراث فرهنگی

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید