تماس با ما

989128161078+

آدرس

تهران، کوی نصر ، خیابان هفدهم

ایمیل ارسال فایل

file@parsian3d.com

ساخت دستکش با پرینتر سه بعدی

ساخت دستکش با پرینتر سه بعدی

فهرست مطالب

ساخت دستکش با پرینتر سه بعدی جنرال موتورز :

 

ساخت دستکش با پرینتر سه بعدی شرکت مشهور جنرال موتورز با بهره گیری از فن آوری های مختلف به تولید با تکنولوژی پرینت سه بعدی روی آورده است. در کارخانه این شرکت معروف ، تولید دستکش با استفاده از فرآیند خدمات پرینت سه بعدی انجام شده است که توجه بسیاری از مخاطبین در این حوزه را به خود جلب کرده است.

 

قطعات چاپ شده 3D به صرفه در خط تولید

 

GM یک لابراتوار معروف در حوزه آزمایشات تولید سه بعدی است . چاپگر 3D GM در Delta Lansing تقریبا 35000 دلار هزینه می کند، اما این شرکت بیش از 300000 دلار در طول دو سال بر روی ابزار و لوازم جانبی دیگر ذخیره کرده است.

 

به عنوان مثال، کارخانه با استفاده از یک ابزار چاپی سه بعدی برای تطابق شماره شناسایی وسایل نقلیه موتور و انتقال است. برای خرید این از طرف شخص ثالث، این شرکت به مبلغ 3000 دلار هزینه می پردازد، اما همان قطعه هزینه کمتر از 3 دلار برای چاپ 3D در کارخانه است.

 

GM گفت که چاپگر سه بعدی در کارخانه استفاده می شود، از جمله ساخت سوکت، لباسی برای قطعات و سایر وسایل ارگونومی و ایمنی.

 

ما قطعات زیادی را برای بسیاری از برنامه های کاربردی مختلف، از جمله کمک های تولید، ابزار ergo برای اپراتورها و نمونه های اولیه استفاده می کنیم. قطعات چاپ شده توسط 3D Zane Meike از پودر های مختلف ساخته شده اند.

 

RoboGlove به عنوان بخشی از یک همکاری نه ساله بین GM و NASA توسعه داده شد. این طراحی شده است که به اندازه انسانهای انعطاف پذیر و انعطاف پذیر مانند فضانوردان و کارشناسان خودرویی می تواند برای کمک به انجام کارهای مربوطه خود بهتر باشد، در حالی که به طور بالقوه خطر آسیب های استرس تکراری را کاهش می دهد.

 

دانا کمین، مدیر مهندسی تولید GM، استراتژی اتوماسیون جهانی و اعدام، گفت: “Robo Glove پتانسیل برای کاهش میزان نیرویی که یک کارشناس خودرو باید در زمان استفاده از یک ابزار برای مدت زمان طولانی و یا با حرکات تکراری انجام دهد، کاهش می یابد.” انتظار می رود این خطر در برابر آسیب های تنش های تکراری کاهش یابد. ”

 

عملگرها به قسمت بالای دستکش تعبیه شده اند تا انگشتان دست انسان را درک کنند. سنسورهای فشار نیز به نوک انگشتان دستکش متصل می شوند تا زمانیکه کاربر ابزار را درک کند. هنگامی که کاربر ابزار را درک می کند، تاندون های مصنوعی به طور خودکار از بین می روند، کشیدن انگشتان به موقعیت جابجایی و نگه داشتن آنها تا زمانی که حسگر آزاد شود.

این سقوط، GM قصد دارد یک برنامه آزمایشی برای RoboGlove را راه اندازی کند. این برنامه شامل حداقل 20 اپراتور خطوط انجام وظایف مختلف مانند نصب و راه اندازی درب و کیسه هوا کیسه هوا در یک کارخانه مونتاژ وسایل نقلیه آمریکای شمالی است.

 

برنامه های کاربردی برای هر دو Praint بزرگ 3D و RoboGlove بی پایان هستند. در آینده ای نزدیک، کارگران می توانند از RoboGlove برای تولید قطعات و ابزار چاپ 3D استفاده کنند.

 

https://www.3ders.org/articles/20180725-workers-may-use-robogloves-to-handle-3d-printed-parts-at-gm-assembly-plant.html

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
ساخت مجسمه و تندیس با پرینت سه بعدی؛ راهی جدید برای حفظ میراث فرهنگی

ساخت مجسمه و تندیس با پرینت سه بعدی؛ راهی جدید برای حفظ میراث فرهنگی

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید