تماس با ما

989128161078+

آدرس

تهران، کوی نصر ، خیابان هفدهم

ایمیل ارسال فایل

file@parsian3d.com

خدمات پرینت سه بعدی

پارسیان تری دی

سفارش آنلاین خدمات پرینت سه بعدی و چاپ 3 بعدی در تهران، کرج و سایر شهرها

مجموعه پارسیان 3D ارائه‌دهنده خدمات چاپ و پرینت سه بعدی به سراسر ایران می باشد. این مرکز سه بعدی با سابقه چندین ساله افتخار همکاری با مراکز معتبر و بزرگ صنعتی کشور را داشته است.

برند سه بعدی پارسیان با بکارگیری بروزترین دستگاه های چاپگر سه بعدی و با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص، آماده خدمت رسانی به شما تولیدکنندگان و صنعتگران عزیز در زمینه های چاپ سه بعدی، خدمات مهندسی معکوس، اسکن سه بعدی، مدل سازی صنعتی و …  می باشد.

در این راستا شما همراهان گرامی می توانید برای ثبت سفارش پرینت سه بعدی به صورت آنلاین و دریافت قیمت کلیه خدمات این مجموعه از راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

روش ساخت قطعات پرینت سه بعدی
پارسیان تری دی

خدمات پرینت سه بعدی به روش FDM

پرینترهای سه بعدی FDM ساختار به نسبت ساده‌تری نسبت به دیگر تکنولوژی های پرینترهای سه بعدی دارد و همچنین به دلیل قیمت نسبتاً پایین‌تر و هزینه مواد اولیه کمتر، دارای کاربردهای گسترده تر در صنایع مختلف هستند.

روش پرینت سه بعدی FDM می تواند در زمینه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی انتخابی مناسب در تولید باشد.

مرکز سه بعدی پارسیان با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین پرینترهای سه بعدی صنعتی ، بستری کاملا تخصصی برای مشتریان عزیز فراهم آورده است که بتوانند پروژه های خود در حوزه های صنعتی و غیر صنعتی را در این مرکز به مرحله تولید برسانند.

این مجموعه با دارا بودن پرینترهای 3بعدی در سایزهای مختلف امکان پرینت سه بعدی قطعات بزرگ را فراهم کرده است.

چنانچه پروژه شما در ابعاد بزرگ می باشد میتوانید از خدمات پرینترهای سه بعدی پارسیان تری دی بهره مند شوید.

همچنین PARSIAN3D با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص می تواند همراهی مطمئن در به ثمر رسیدن اهداف حرفه ای شما از مرحله ایده تا اجرا باشد.

دو فاکتور مهم در قیمت گذاری پرینت 3 بعدی

ضخامت لایه گذاری پرینت از 50 میکرون تا 300 میکرون

ضخامت لایه گذاری پرینت از 50 میکرون تا 300 میکرون

درصد پرشوندگی یا اینفیل در خدمات پرینت سه بعدی

درصد پرشوندگی یا اینفیل در خدمات پرینت سه بعدی

پارسیان تری دی

خدمات پرینت سه بعدی رزینی

مرکز سه بعدی پارسیان با سال ها تجربه در حوزه خدمات چاپ سه بعدی و انجام صدها پروژه پرینت سه بعدی و نمونه سازی محصول ؛ هم اینک با ارائه خدمات پرینت سه بعدی رزینی با بهره گیری از سه تکنولوژی LCD ، SLA و DLP در خدمت شما هموطنان گرامی است.

ارائه خدمات پرینت رزینی با بهترین رزین های موجود در بازار را از مرکز سه بعدی پارسیان بخواهید.

 

پرینت سه بعدی رزینی با دقت بالا ظریف ترین ها را میسازد

خدمات پرینت سه بعدی رزینی
نمونه کار پرینت سه بعدی
انتخاب نوع الگوی پر شوندگی
پارسیان تری دی

سه گام اصلی انجام پرینت سه بعدی

مجموعه پارسیان 3D با ارائه خدمات متنوع در حوزه خدمات پرینت سه بعدی در تهران و کرج، طراحی سه بعدی و مهندسی معکوس در پیاده سازی ایده ها همراه شما خواهد بود.
صفر تا صد مراحلی که شما برای انجام پرینت سه بعدی طی خواهد شد به شرح زیر است.

  1. 1. ابتدا باید فایل سه بعدی موردنظر خود برای چاپ سه بعدی را از طریق شماره واتس آپ 09128161078 یا ایمیل file@parsian3d.com ارسال نمایید. فایل سه بعدی شما از طرف کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم اشکال در فایل ارسالی ، محاسبات انجام پرینت برای شما انجام خواهد شد. کارشناسان ما با ارسال یک محتوای ویدئویی ، توضیحات مربوط به پروژه را برای شما ارسال میکنند و در صورت وجود مشکل ، آن را بازگو خواهند کرد و پیشنهاد خود را برای چگونگی رفع آن ارائه میکنند.
 
  1. 2. پس از انجام عملیات محاسباتی پرینت و رضایت انجام پروژه از طرف مشتری ، از فایل مربوطه ، خروجی پرینت سه بعدی گرفته می شود و عملیات چاپ سه بعدی شروع می شود.
 
  1. 3. پس از اتمام عملیات پرینت، قطعه نهایی آماده ارسال خواهد بود.
 

قیمت سفارش آنلاین پرینت سه بعدی چگونه محاسبه می شود؟

 

برای محاسبه قیمت سفارش آنلاین پرینت سه بعدی شما، نیاز به ارسال فایل سه بعدی است. پس از ارسال فایل توسط شما ، نرم افزار اسلایسر پرینت سه بعدی مقدار زمان پرینت را محاسبه می کند و بر حسب آن قیمت نهایی محاسبه می شود. قیمت نهایی پروژه پرینت سه بعدی ، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که نیازمند به وجود فایل سه بعدی نرم افزاری است. 

پس از دریافت فایل سه بعدی توسط کارشناسان ، بر اساس کیفیت مد نظر متقاضی قیمت پرینت سه بعدی قطعه اعلام می شود.

پرینت سه بعدی از جنس انواع پلاستیک و رزین نیاز به محاسبات قیمت گذاری دارد تا هزینه دقیق آن محاسبه و اعلام شود.

در صورتی که متقاضیان نیاز به راهنمایی و کمک در این زمینه داشته باشند ، کارشناسان ما بسته به نیاز مشتری و کاربردی که از قطعه پرینت سه بعدی انتظار دارند ، بهترین پیشنهاد خود را ارائه می دهند.

 

برای آشنایی بهتر با نحوه قیمت گذاری سفارش پرینت سه بعدی پیشنهاد می کنیم به صحبت های ما در فایل صوتی زیر گوش فرا دهید.

 

 

پارسیان تری دی

کاربردهای پرینت سه بعدی

نمونه سازی محصول

نمونه سازی محصول

شما یک تولید کننده هستید و می خواهید محصولی را به بازار عرضه کنید. اما چه تضمینی بر موفقیت محصول است ؟! نمونه اولیه ای از محصول خود به روش پرینت 3 بعدی تولید کنید و بازاریابی را انجام دهید. در صورت موفقیت در کسب بازار هدف تولید انبوه را با قدرت آغاز کنید.

تعویض قطعه معیوب

تعویض قطعه معیوب

شما دستگاهی دارید و قطعه ای از آن به هر دلیلی تخریب شده است. ممکن است نمونه آن برای تعویض در بازار یافت نشود یا قیمت بالایی داشته باشد کافی است قطعه مورد نظر طراحی شود و پرینت گرفته شود. به همین راحتی!

پارسیان تری دی

سوالات متداول

تکنولوژی پرینت سه بعدی شما چیست؟

دستگاه های پرینتر سه بعدی ما از تکنولوژی FDM و SLA بهره می برد.

دقت پرینت سه بعدی دستگاه های شما چقدر است؟

دقت پرینت سه بعدی در دستگاه های FDM نهایتا 50 میکرون است و دقت دستگاه های پرینت سه بعدی با تکنولوژی SLA می تواند تا 5 میکرون باشد.

هزینه ساعتی پرینت سه بعدی شما چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه ساعتی پرینت با کارشناسان ما در تماس باشید. بررسی فایل شما به طور کامل توسط کارشناسان انجام می شود و قیمت گذاری دقیق گزارش داده می شود.

آیا دستگاه های شما برای پرینت طلا و وجواهر مناسب است؟

برای پرینت طلا و جواهر از تکنولوژی SLA و DLP استفاده می شود که مجموعه پارسیان خدمات تکنولوژی SLA را ارائه می دهد.

جنس متریال استفاده شده در پرینت سه بعدی چیست؟

تنوع متریال در تکنولوژی FDM زیاد است. رایج ترین فیلامنت های مورد استفاده PLA ، ABS و PETG است.

برای سفارش چاپ سه بعدی به چه چیزی نیاز است؟

لازمه انجام پرینت سه بعدی داشتن یک فایل سه بعدی طراحی شده در کامیپوتر است. این کار توسط یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی باید انجام شود. اینکه شما از چه نرم افزاری استفاده می کنید مهم نیست فقط باید نهایتا یک فایل سه بعدی به دست آید که عموما فرمت آن STP یا STL است.

برای ارسال فایل سه بعدی از چه فرمت هایی استفاده کنیم؟

بهتر است فایل سه بعدی خود را با فرمت های OBJ یا STL ارسال کنید چنانچه فرمت های دیگری ارسال شود ، تبدیل فرمت توسط کارشناسان ما انجام می شود.

در صورت نداشتن فایل سه بعدی چه باید کرد؟

در صورتی که فایل سه بعدی از پروژه خود در اختیار ندارید دو راهکار وجود دارد:

مدل مد نظر شما توسط تیم طراحی ما ، مدل سازی شود

2- در صورت وجود قطعه واقعی ، از قطعه اسکن سه بعدی تهیه شود و توسط تیم سه بعدی پارسیان به روش مهندسی معکوس ، مدل سازی سه بعدی شود. به این فرآیند اصطلاحا طراحی پرینت می گوییم و از نمونه واقعی مدل را برای شما بارسازی خواهیم کرد.

آیا قطعه پرینت سه بعدی مقاومت بالایی دارد؟

پاسخ این سوال بستگی به سطح انتظار مشتری می تواند هم بله و هم خیر باشد. قطعه پرینت شده همانند هر قطعه پلاستیکی دارای مقاومت متوسطی است. اما نکته مثبتی که در پرینت سه بعدی وجود دارد این است که متریال استفاده شده می تواند دارای تنوع زیادی باشد که هر کدام از آن ها می تواند دارای ویژگی های ساختاری متفاوتی باشد.

آیا مرکز پارسیان چاپ سه بعدی در ابعاد بزرگ نیز انجام می دهد؟

مرکز پارسیان با بهره گیری از پرینترهای سه بعدی صنعتی ، با قابلیت چاپ سایز بزرگ این خدمات را برای مشتریان فراهم کرده است.

بر اینجا کلیک کنید و نمونه های سه بعدی چاپ شده مرکز سه بعدی پارسیان را مشاهده کنید.

مشاهده نمونه کارهای چاپ 3 بعدی می تواند به شما در سفارش پرینت سه بعدی کمک کند و شما را بیشتر در جریان توانمندی های مجموعه پارسیان قرار دهد.

پرینت سه بعدی پارسیان ، مجموعه ای با تجربه در حوزه خدمات پرینت 3 بعدی می تواند همراهی مطمئن برای به ثمر رساندن اهداف شما در خلق یک ایده باشد.

نمونه کار پرینت سه بعدی
نمونه کارهای پرینت 3 بعدی

افتخار همکاری با بزرگان را داشته ایم

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید